Saturday, May 2, 2009

Main Masak2


Pujangga pernah berkata
" Jauh Perjalanan Luas Pemandangan"

Hari ini pemandanganku smkin luas
Di kala pagi tdapt klibat rakanku Husaini dan Din menawar aku utk pergi ke sebuah rancangan masakan "Syoknye, Rase Mas"
aku berfikir sejenak dan bersetuju setelah makanan pengakutan ditaja tanpa aku mengeluar
satu sen pun

nyata Keputusanku x sia2 wlaupun mengeluh gak
aku tpaksa mengeluh kerna penggambaran yg blansung di Studio MMU ni lamo sgt
Namun Kelibat Abg Jem atau Salleh Yaacob mengubati hati yg boSan
Sharifah Shahira yg berbadan Dua sebagai jUri jemputan pun byk Menghiburkan Jiwa

Duduk dlm studio ni pun aku rase byk giler dose aku
ye lar aku terpaksa hipokrit. aku serba salah gak la sebab.....

Awie Wings pernah berkata dlm audition Mentor
"Orang Yang Paling Jujur orang Yang paling Senang Masuk Surga"

Tepok tangan dan gelak ketawa suma kena Buat2
Depan kamera juga terpaksa ku kontrol kan diri terutamanya mase dIhidang Ayam Panggang Ayam Mas Yg Lazat kerna tpaksa mkn dgn garfu dan pisau
Paling memenatkan ku adalah kerna byk scene yg di cut dan diulang blk
Banyak jugak sebenarnya aku ditipu Selama Ni. Tp yg aku sblum ni.......

Harry Potter berkata dlm novel
"I must not tell Lies"















takpo2 sekurang-kurangnyo aku tahu juga selok belok pembikinan rancangan ni
penat jugak belakon...ye lar 2 episod dlm sehari tu pun lame
ape2 pun special Tribute kepada Husaini dan Din kerna sudi mengajak aku

Ok Jgn lupo saksikan kelibat aku dan rakan2 sbgai penonton di corong2 tv anda di dalam rancangan "Syoknya Rase Mas" episod yg ke 3 dan 4 akan tiba Jun atau Julai ini hanya di TV3........CUT!!!!



0 comments: