Thursday, May 7, 2009

Antara Bakat dan Minat

Antara bakat dan minat , dia akan datang bersama
Sebagai manusia di muka bumi ini aku juga tidak terlepas daripada meminati sesuatu
Setiap org mempunyai ciri2 dan bakat yg berbeza iaitu "X Factor" yg sering diuar-uarkan
oleh pengkritik2 rncangan realiti yg Tumbuh Bagai Cendawan skrg.

Aku juga memniati sesuatu terutamanya dlm seni lukis
Aku lebih suka mencuba dlam lukisan potret kerna bukan senang nak lukis muke org
Potret yg mule2 skali aku lukis ialah lagenda F1 Micheal Shumacher
entah mcmana aku bleh lukis muke die walupun x berapa lawa
ye lar mase tu aku br darjah 6, main bantai tp puas dowh


"Captain Jack Sparrow"

Tp lukis potret ni aku lebih suke lukis character yg Btul2 aku mInat
sebab tu aku cakap bakat tu dtang seiring ngn minat

"Avril Lavigne"

"Angelina Jolie"

dan

"aku"

Lukis mule sndiri la plg susah
Kau still blajak.. search kat youtube ke deviant art ke nak blajak
Rambut dan Bibir lah Aku rase part plg susah nak lukis
Setiap perkara yg kite buat mesti kite akan dpt sesuatu x kira baek punya ke atau sbaliknya
Ape yang aku dpat lukis potret, aku dpat mengenali seseorang
satu tips nak lukis potret ni kite kene btul2 mendalami mata objek tu
sbb ape....kalau nk kenal org , kite kene tgk mata die tu

2 comments:

Amir said...

bila nk lukis muke aku

Stob said...

Tu lar kene tunggu minat dulu
br lukis hahha